“Perinteisten autonvalmistajien on keksittävä itsensä uudelleen”

“Perinteisten autonvalmistajien on keksittävä itsensä uudelleen”

Autoalan pitkän linjan ammattilainen Petri Aarnio on nostanut useimmassa LinkedIn-postauksessaan esiin tosiasian, että perinteisten autonvalmistajien voittomarginaalit ovat auttamattomasti liian pieniä verrattuna autoalan disruptoijan Teslan keskimääräiseen marginaaliin.


Tuoreessa postauksessaan Petri Aarnio kommentoi toisen autoalan ammattilaisen Matt Damascenon postausta ja kirjoittaa viitaten tämän blogitekstin kuvaan, jonka lähde on Fiat Group World:


“Stellantisilla menee melko hyvin VW Groupiin ja Toyotaan verrattuna. Mutta jälleen kerran minun on sanottava, että Teslan voitto yksikköä kohti on uskomaton."


Aarnio jatkaa:


"Eurooppalaisten autonvalmistajien on tehtävä jotain ja nopeasti, koska niiden jo ennestään alhainen voitto tulee edelleen kuolevista sektoreista, palvelu- ja ICE-autoista.”


Matt Damasceno kirjoittaa saman asian vielä selkeämmin ja siitä nappasin myös tämän blogikirjoituksen otsikon:


“Mutta katsomalla Teslaa ja muita OEM-valmistajia, on paljon sanottavaa. Tesla-ajoneuvojen tuotto on paljon kilpailijoitaan edellä, ja se liittyy paljon uuteen ajattelutapaan, ohjelmistomäärityksiin ja sen kehittyneeseen teknologiaan."


"Juuri tätä perinteiset OEM-valmistajat nyt etsivät. Heidän on keksittävä itsensä uudelleen, irrotettava ajattelutapansa laitteistosta ja alettava erottaa ajoneuvomerkki ajoneuvon ohjelmiston, liitettävyyden, mukauttamisen ja uusien ominaisuuksien ja ohjelmistopäivitysten jatkuvan käyttöönoton perusteella.”


Alla linkki Petri Aarnion kommentoimaan alkuperäiseen postaukseen, ja tästä linkistä Petri Aarnion postaukseen.

KaaraTV:n sisäpiiriin katsomaan joka viikko päivittyvää Uusimmat ohjelmat -sisältöaluetta
KaaraTV:n sisäpiiriin katsomaan joka viikko päivittyvää Uusimmat ohjelmat -sisältöaluetta

Haluan kuulla Asunto-Antin hinnan ja suunnitelman asuntoni myyntiin

Kutsumalla minut arvioimaan asuntosi, että sitoudu mihinkään, mutta saat toisenlaisen arvion sekä suunnitelman asuntosi tai lomahuoneistosi myyntiin sekä markkinointiin.


Tuotan aina jokaisesta kohteestani useamman videon, sillä uskon vakaasti, että se palvelee aiempaa paremmin sekä asunnon myyjää että ostajaa.


Myyjä saa asunnolle enemmän laadukkaita kontakteja. Potentiaalisia ostajia, jotka videoiden kautta tuntevat asunnon paremmin. Näin he voivat jo tutustuessaan videon välityksellä arvioida, onko tässä kohteessa potentiaalia tulevaksi asunnoksi.


Ostamista harkitsevat voivat rauhassa kotisohvalla tutustua kunnolla ennakkoon. Esimerkiksi striimaamalla Asunto-Antin YouTube-videon televisioon. Näin heidän on helpompi arvioida, onko tässä mahdollisesti seuraava unelmien koti.

Nimi

Sähköposti

Puhelinnumero

En spämmää, tarjolla silkkaa arvoa ja asiaa

Ahkera

Olen ollut yrittäjä koko työurani. Työmoraalini sekä tekemisen tasoni on korkea, koska tykkään työstäni ja työn tekemisestä.

Moderni

Asuntoja myydään ja markkinoidaan useilla videoilla, 360-virtuaaliesityksillä, kuvilla ja tekstillä. Käytän näitä kaikkia jokaisessa myynnissä olevassa kohteessani, koska uskon, että niin palvelen parhaiten sekä asunnon myyjää että ostajaa.

Lämmin

Haluan aidosti ihmisille ja näin myös asiakkailleni hyvää. Tavoitteena on aina korkealuokkainen palvelukokemus ja kaikkia osapuolia innostava lopputulos.

Powered by